Tu ce alegi: cantitate sau calitate?

0
2569
calitate vs cantitate

Piata serviciilor a cunoscut diverse modificari odata cu era digitala, si-a largit foarte mult sfera de activitate si cunoaste domenii si arii noi de activitate. Intr-o lume in care consumerismul ajunge la cote impresionante, ne punem intrebarea: ce este mai important? Sa alegem calitatea serviciilor sau cantitatea? Desi o facem in mod inconstient, de multe ori tindem sa alegem cantitatea, luand in considerare timpul si bugetul compromis. Atunci cand apelam la diverse servicii, calitatea primeaza oricand, desi aceasta poate avea forme neplacute – mai mult research, mai multi bani investiti, mai multa rabdare, mai multa organizare si strictete.

Calitatea serviciilor vs cantitate

Atunci cand dorim sa incheiem o colaborare de prestari servicii, indiferent de domeniul sau scopul final, este extrem de important sa ne asiguram ca serviciile ne vor oferi rezultatul dorit. Acest lucru este posibil doar plin implicarea calitatii: folosirea unor materiale de calitate, a unor oameni pregatiti si profesionisti, gestionarea foarte buna a timpului. Pe de alta parte, cantitatea poate avea efecte negative, chiar daca aparent este mai accesibila. Alegand cantitatea, risti ca rezultatul sa final sa nu fie unul eficient. Vei constientiza ca ai pierdut mult timp, o suma de bani si incredere in persoana care ti-a oferit serviciile sale.

calitate vs cantitate

Cantitatea afecteaza calitatea

Daca modelul tau de business de bazeaza pe cantitate, pe impresia vizuala, pe creearea unor aparente, cel mai probabil o sa dezamagesti clientii de la primele vanzari. Poate acest fenomen se instaleaza si inconstient, provenind din dorinta de a produce cat mai mult, pentru cat mai multi. Cantitatea, atunci cand vine vorba de servicii poate fi factorul care, intr-un timp indelungat poate aduce rezultate negative, neasteptate. Daca la inceput calitatea serviciilor nu poate fi contestata, odata cu numarul mare de clienti si neevaluarea materialor si strategiilor de lucru, o sa observam mici fisuri in rezultatele livrate. Atunci cand serviciile sunt de calitate, vom observa armonie si un management foarte bun care are un impact pozitiv in serviciul final livrat.

Alege diferit

Atunci cand ai nevoie de serviciile cuiva, asigura-te ca urmezi un plan bine definit, o strategie complexa si fa mult research inainte. Servicii care livreaza cantitate vei gasi peste tot: iti vor prezenta numere, statistici, rezultate impresionante. Insa substratul este cu adevarat important si este cel care isi va pune amprenta asupra unei colaborari. Cauta sa gasesti unicitate, deoarece acolo vei gasi si calitatea unui serviciu. Singurul moment in care cantitatea este benefica esti atunci cand ea este optionala, cand nu este factorul decisiv atunci cand alegi sa colaborezi cu cineva pentru prestarea unor servicii.

Daca pana acum nu te-ai gandit sau nu ai contientizat, e timpl sa incepi sa fii subiectiv cu tine si cu afacerea ta. Atunci cand apelezi la diverse servicii, asigura-te ca faci research inainte, nu te lasa impresionat de numere! Trebuie sa invatam sa acordam o atentie mai sporita calitatii – astfel, ne vom asigura ca vom obtine rezultatele dorite, fara a pierde foarte mult timp, resurse sau bani. Calitatea serviciilor va prima intotdeaua asupra celor cantitative.

Lasati un mesaj

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.